Izdvojeno Vijesti

Hyundai Elantra – Auto godine 2012 u Sjevernoj Americi

Hyundai Elantra osvojila je titulu auta godine u najprestižnijem izboru u Sjevernoj Americi – NACOTY (North America Car Of The Year). Žiri od 50 nezavisnih automobilskih novinara iz Sjeverne Amerike testirao je sve novitete koji su prošle godine lansirani na tržište i izabrao nositelja titule Auto godine 2012 – Hyundai Elantru. Proglašenje pobjednika upriličeno je na ovogodišnjem međunarodnom salonu automobila u Detroitu, čime Hyundai bilježi svoje drugo proglašenje na ovoj manifestaciji. Naime, 2009. titulu auta godine tada je odnio Hyundai Genesis.

         „Elantra je odraz naše uspješne priče svojim naglašenim dizajnom i vrlo ekonomičnom potrošnjom“ – izjavio je John Krafcik, predsjednik i glavni izvršni direktor Hyundai Motor America, „U godini u kojoj smo suočeni s vrlo žestokom konkurencijom, doista smo počašćeni što je stručni žiri prepoznao dugoročni utjecaj modela Elantra na automobilsku industriju“.

Prije nego što su izabrali modele koji ulaze u finalni izbor (tri iz kategorije osobnih vozila i tri iz kategorije gospodarskih vozila), članovi žirija u procesu izbora za auto godine testirali su preko 50 novih modela vozila.  Uz Elantru u finalnom izboru bili su Volkswagen Passat i Ford Focus. Inspiriran prestižnim Europskim izborom za auto godine, ovogodišnji NACOTY 19. je po redu i već je dio automobilske tradicije u Sjevernoj Americi. NACOTY stručni  žiri vođen je od strane Organizacijskog odbora i financira se isključivo godišnjim pristojbama svojih članova. U izboru za auto godine, stručni žiri ocjenjuje nekoliko osnovnih kriterija među kojima su inovacije, utjecaj na industriju, dizajn, sigurnost, održavanje, zadovoljstvo korisnika i vrijednost vozila u vidu omjera „uloženo- dobiveno“. Od samog lansiranja na tržište Elantra pobuđuje znatan interes kupaca. U Sjevernoj Americi prodano je 186.361 model, čime je Elantra doprinijela rekordnoj Hyundai prodaji od 645.691 vozila na američkom tržištu u 2011. godini. Time Hyundai Motor America bilježi rast prodaje od čak 20%.