Ekologija Vijesti

Kia još odlučnije na tržište električnih vozila u Europi

Kia postala partner automobilske organizacije World Shopper

Kia Motors Europe počinje s ‘Električnom misijom’ na najnaprednijim tržištima za električne automobile – na sjeveru Europe, a njen partner pri tom projektu je poduzeće World Shopper, koje se bavi istraživanjem automobilske djelatnosti.

‘Električna misija’ s Kia e-Nirom posjetit će mjesta i ljude koje spaja struja

Ekipa World Shoppera, koju čine istraživači iz automobilske industrije, 13. veljače je ispred Kijinog europskog stožera u Frankfurtu krenula na put s potpuno električnim crossoverom e- Niro. Projektna ekipa u narednih će deset dana posjetiti mjesta na sjeveru Europe, što će im pomoći kod kreiranja budućnosti električne mobilnosti. Na toj će misiji s e-Nirom kroz Njemačku, Nizozemsku, Dansku, Švedsku i Norvešku prijeći više od 4.000 kilometara.

Razgovori s vlastima, poslovnim ljudima i korisnicima električnih i plug-in hibrida

Analitičari World Shoppera susrest će se s glavnim akterima elektrifikacije u svakoj od tih zemalja i pomoću intervjua s regionalnim vlastima, savjetnicima i poslovnim ljudima iz prve ruke dobiti uvid u trendove električne mobilnosti u Europi. Istraživači će se susresti i s korisnicima koji će podijeliti svoja iskustva o punjenju vozila i raspoloživoj infrastrukturi, a i pregledati što mogu učiniti kako bi električna i hibridna vozila postala ‘nova uobičajena’ vozila.

Kia i World Shopper su na salonu u Ženevi objavili izvještaj o uvidu u budućnost električne mobilnosti

Kvalitativni rezultati projekta Električna misija predstavljeni su na Kijinim društvenim kanalima i objavljeni u novom izvještaju koji je predstavljen na ožujskom salonu automobila u Ženevi. Izvještaj će čitateljima omogućiti pristup podacima na zabavan način, a Kiji omogućiti da svojim kupcima diljem Europe i dalje pruža najprimjerenija električna vozila i s tim povezane usluge. Ricardo Oliveira, osnivač World Shoppera, rekao je o tome: „S obzirom na to da se ekosustav, koji podržava priključna vozila, širi, sve više vlasnika vozila razmišlja o alternativnim pogonima, ali usprkos tome još je dosta zapreka koje otežavaju masovni prelazak na električna vozila. Ovaj projekt omogućit će nam da naučimo kako se neke zemlje i regije hvataju u koštac s tim preprekama i saznamo što trebamo učiniti kako bismo više vozača uvjerili u prednosti priključnih vozila. Kia e-Niro bit će odličan suputnik na našem putovanju, jer razbija mitove i brige u vezi s električnim vozilima, koje brinu brojne vozače.”Artur Martins, potpredsjednik marketinga i planiranja proizvoda u Kia Motors Europe, rekao je:„Kia e-Niro više je od bilo kojeg drugog električnog auta predstavljenog na tržištu uklonio prepreke koje imaju vozači kod razumijevanja električne mobilnosti. Dugim dometom, nultim emisijama ispusta i elegantnim dizajnom praktičnog crossovera želimo reći vozačima da prestanu razmišljati o električnim vozilima i počnu ih voziti. Kijino partnerstvo s World Shopperom pomoći će nam u našim nastojanjima da ohrabrimo vozače da ‘krenu na struju’. Rezultate tog istraživanja iskoristit ćemo i kako bismo prilagodili naša vozila i usluge potrebama korisnika koje se stalno mijenjaju. Nadamo se da će zaključci projekta Električna misija svojim korisnim uvidom pomoći regionalnim vladama i poslovnim ljudima potaknuti masovniju upotrebu električnih vozila.”

e-Niro u prodaji u Europi; nulte emisije i čak 455 km dometa jednim punjenjem

Kijin prvi potpuno električni crossover e-Niro nudi domet do 455 kilometara jednim punjenjem (odn. do 615 kilometara u gradu). Novi Kia e-Niro, koji se već prodaje u nekim europskim zemljama, nudi veći domet od mnogih benzinskih vozila i većine električnih vozila (čak i više od mnogo skupljih električnih vozila), uz nulte emisije ispušnih plinova. Njegova jedinstvena kombinacija stila i praktičnosti dolazi zajedno s Kijinim nenadmašivim 7- godišnjim jamstvom (do 150.000 km, prve 3 godine bez ograničenja prijeđenih kilometara), koje obuhvaća i baterije i elektromotor.

Kia e-Niro na raspolaganju je s litij-ionskom polimernom baterijom kapaciteta 64 kWh ili s baterijom kapaciteta 39,2 kWh, koja nudi domet do 289 km. Za punjenje baterije snažnije izvedbe e-Nira (64 kWh) na brzim punionicama snage 100 kW s 20 % na 80 % baterije potrebne su samo 42 minute.

Novi e-Niro pravit će društvo postojećim izvedbama klasičnog hibridnog i plug-in hibridnog Nira koji su od lansiranja 2016. godine širom svijeta prodani u više od 250.000 primjeraka – od toga u Europi više od 90.000.

S obzirom na to da su u mnogim zemljama EU i EFTA kupcima električnih i plug-in vozila na raspolaganju brojne povlastice (oslobođeni dodatnih trošarina, besplatan parking na posebnim parkiralištima, dozvola za vožnju na prometnim trakama namijenjenim javnom prijevozu i sl.) i poticaji (u Hrvatskoj za el. vozila iznosi čak 80.000 kuna, odnosno 40.000 kuna za plug-in vozila, ali su prošle godine razgrabljeni za dan i pol), koji bitno utječu na omasovljavanje ovakvih vozila, nadamo se da će i kod nas kupcima novih vozila biti na raspolaganju što više navedenih pogodnosti.