Skip to content
Subota, 16 siječnja, 2021
  • Vijesti
  • Predstavljamo
  • Test
  • Vozili smo
  • Tehnika
  • Ekologija
  • Galerija
  • Povijest
  • Home
  • Vijesti
  • Kia s novim logom i sloganom
Vijesti

Kia s novim logom i sloganom

Posted on 12. siječnja 20219. siječnja 2021 Author DaliborKomentari isključeni za Kia s novim logom i sloganom 32 Views

Kia je predstavila svoj novi korporativni logo i globalni slogan koji simboliziraju odvažan preobražaj i novu strategiju brenda. Predstavljanje novog loga pokazuje Kijine ambicije da postane vodeći brend u mobilnosti budućnosti, s promjenom gotovo svih vidika svog poslovanja.

Novi logo utjelovljuje Kijinu samouvjerenost i predanost klijentima

Logo je simbol Kijine nove strategije i implementacije obećanja klijentima o vrednotama koje će ovaj brend ispunjavati svojim novim proizvodima i uslugama, kao i iskustvom koje će pružati. Novi logo izgleda kao svojeručni potpis. Ritmična, neisprekidana crta predstavlja Kijinu predanost omogućavanju inspirirajućih trenutaka, dok ujedno njegova simetrija govori o samouvjerenju brenda. Rastuće linije logotipa predstavljaju ambicije brenda i – što je još važnije – vrhunsku kvalitetu koju Kia pruža svim svojim klijentima.

“Kijin novi logo predstavlja predanost brenda da postane ikona promjena i inovacija”, rekao je Ho Sung Song, generalni direktor i predsjednik uprave najstarijeg korejskog proizvođača automobila. “Automobilska industrija trenutno se suočava s brzim preobražajem u kojem Kia proaktivno sudjeluje i prilagođava se tim promjenama. Naš novi logo predstavlja našu želju da inspiriramo klijente kada njihove potrebe za mobilnošću evoluiraju, ali i naše zaposlenike kako bi se mogli uhvatiti u koštac sa svim izazovima u ovoj industriji punoj brzih promjena.”

Kia tijekom spektakularnog predstavljanja postavila novi Guinessov rekord s ‘najviše dronova koji istovremeno izvode vatromet’

Novi logo spektakularno je predstavljen u okviru pirotehničkog showa na nebu iznad korejskog grada Incheon. Čak 303 dronova ispalilo je na stotine vatrometa u sinkroniziranom umjetničkom nastupu kako bi proslavili Kijin novi početak. Time su postavili novi Guinnessov svjetski rekord s ‘najviše bespilotnih letjelica koje su istovremeno izvele vatromet’. Impozantnu predstavu moguće je pogledati na Kijinom globalnom YouTube kanalu: https://youtu.be/s61_IsjqLzc

Kia ubuduće s novim sloganom Movement that inspires (Pokret koji inspirira)

Pored novog logotipa Kia je predstavila i novi globalni slogan Movement that inspires (Pokret koji inspirira) koji će zamijenit dosadašnji slogan The Power to Surprise (Snaga iznenađenja).

Nova strategija brenda bit će predstavljena 15. siječnja

Više informacija o Kijinoj novoj strategiji koja obuhvaća namjenu i filozofiju brenda kao i njihovu implementaciju u buduće modele Kia bit će predstavljeno na digitalnom događaju (New Kia Brand Showcase) koji će se održat 15. siječnja, a koji će biti emitiran na Kijinom globalnom YouTube kanalu.

Lansiranje novog logotipa slijedi Kijin Plan S predstavljen početkom 2020. koji je dugoročna poslovna strategija. Plan S predviđa da Kia (pored ostalih ciljeva) postane vodeća na globalnom automobilskom tržištu. Stoga će se u Kiji fokusirati na još veću popularizaciju električnih vozila i predstavljanje različitih usluga mobilnosti nastalih na osnovi potreba i ukusa pojedinaca i lokalnih tržišta.

Share on Facebook
Tweet on twitter
Share on google+
Pin to pinterest
Tagged Kia, logo, logotip, slogan
Dalibor

povezani članci

Vijesti

Porsche u startupu „Urgent.ly“

Posted on 25. siječnja 201925. siječnja 2019 Author Dalibor

Platforma za mobilnost i pomoć na cesti Investicija u umjetnu inteligenciju: Porsche sudjeluje u američkom startupu Urgent.ly. Ovo američko poduzeće se vidi kao vodeća globalna plat- forma za mobilnost i pomoć na cesti. Sveukupan krug financiranja iznosi 21 milijun američkih dolara (18,5 milijuna eura). Udjele u Urgent.lyju su uz „Porsche Ventures“ između ostalog preuzeli i pročitaj više…

Vijesti

Novi Nissan salon u Zagrebu

Posted on 17. listopada 2017 Author Dalibor

Obiteljska tvrtka Auto kuća Štarkelj, dugogodišnji partner tvrtke Renault Nissan Hrvatska, otvorila je novi prodajno-servisni salon marke Nissan na adresi Ukrajinska ulica 17. U suvremeno uređenom prodajnom salonu površine 250 četvornih metara predstavit će se najnovija vozila marke Nissan, dok brigu o održavanju, popravcima vozila i prodaji rezervnih dijelova vodi iskusna ekipa posebno osposobljenih servisera pročitaj više…

Izdvojeno Vijesti

Peugeot 208 T16 Pikes Peak – generalna proba na Mont Ventoux

Posted on 3. lipnja 2013 Author Dalibor

«Zvijer» – 208 T16 Pikes Peak, prvi je put dobila priliku protegnuti noge izvan ateljea Peugeot Sporta ili zatvorene staze, na nedavnim testnim vožnjama na jugu Francuske na Mont Ventoux. Sébastien Loeb i ekipa Peugeot Sporta tamo su obavili generalnu probu prije odlaska u Colorado u lipnju.          Prvak svijeta bio je jasan : «Mont Ventoux ? pročitaj više…

Navigacija objava

Objavljeni finalisti izbora Car Of The Year 2021.
Honda e dobila nagradu “Ecobest”

prodaja novih automobila RH

vremeplov

pogledaj sve

10. siječnja 1996.

Posted on 10. siječnja 202120. prosinca 2020 Author Dalibor

partneri

110 godina Alfa Romea

https://youtu.be/mKDOZK9Xbt4

Partner:

Anketa

Car of the Year 2021 bite će:

Rezultati ankete

Loading ... Loading ...
  • Arhiva

AUTOstil Facebook

AUTOstil Facebook
Copyright © 2021 . All rights reserved.
Theme: Newspaper Plus by Themecentury. Powered by WordPress.
  • Početna
  • Ideja
  • Kontakt