Vijesti

Kijina 1. obljetnica u Meksiku

Kia Motors Mexico slavi prvu godišnjicu poslovanja u toj zemlji. Pritom su za kraj godine najavili početak proizvodnje hibridnog Nira, namijenjenog njihovom tržištu. Tako će Kia ponuditi svoje prvo hibridno vozilo u Meksiku i time proširiti svoju ponudu.

Kia već u prvoj godini prisustva u Meksiku 9. najprodavaniji brend

Kia je zahvaljujući vrhunskom kvalitetu svojih inovativnih i atraktivnih modela u Meksiku ispunila sve svoje ciljeve. Kia je sa 34.517 prodanih vozila u zadnjih 12 mjeseci – toliko vremena brend tamo posluje – postala 9. najprodavaniji brend.

U rekordnom vremenu do 73 zastupnika

“Ova godina je za sve u Kiji bila puna izazova i izvanrednih postignuća, jer smo premašili sva naša očekivanja”, rekao je o rezultatima Seong Bae Kim, predsjednik i izvršni direktor Kia Motors Mexico i dodao: “Vrlo smo ponosni i sretni što smo ne samo premašili naše prve prodajne planove nego smo i uspješno postavili mrežu zastupnika širom zemlje, koji svim našim strankama pružaju vrhunske usluge.”

Velika prodajno-servisna mreža

Jedan od Kijinih strateških stupova u toj zemlji sa 120 milijuna stanovnika je stabilizacija prodajno-servisne mreže, koju čine 73 zastupnika, čime pokrivaju 94% državnog teritorija. Kao dio proslave prve godišnjice je Kia, inače najstariji korejski proizvođač automobila, u rekordnom vremenu otvorila 25 novih zastupnika u 21 novom mjestu. Kia Motors Mexico u 2016. godini očekuje 45.000 prodanih vozila, što znači da će premašiti tržišni udio od 3%. Time bi se Kia do kraja godine predstavila kao vrlo konkurentan brend sa 7-članom paletom modela (Sportage, Sorento, Forte (Cerato), Rio, Optima, Soul i Niro).

Brend s najboljim proizvodima i uslugama

“Imamo vrlo uspješnu godinu. Zasigurno je ovo nevjerojatno postignuće u ovoj djelatnosti, gdje se natječe više od 40 brendova,” kazao je Horacio Chavez, direktor poslovanja Kia Motors Mexico i dodao: “Kako god, idemo ususret novim izazovima i svaki dan radimo na potvrđivanju kvalitete našeg brenda s najboljim proizvodima i uslugama, a sve s ciljem postizanja tržišnog udjela od 5 posto u naredne četiri godine.”

Kia Motors Mexico Manufacturing Plant (Medium)