Izdvojeno Vijesti

Mazda3 uspješnija od očekivanja

Najnovija generacija Mazde3, najuspješnijeg Mazdinog modela posljednjih 10-ak godina, čini se da je ukuse i apetite hrvatskih kupaca pogodila ‘u sridu’. Od kada je krajem listopada 2013. počela prodaja, nova Mazda3 pronašla je više od 170 kupaca, s tim da će mnogi od njih svoje automobile morati pričekati sve do svibnja. Visok interes i broj novih ugovora potakli su Mazda Motor Croatia da potraži dodatne količine nove Mazde3, no s obzirom na vrlo dobru prodaju u cijeloj Europi, moguće je da će se rokovi isporuke i produžiti. Dobra prodaja Mazde3, uz i dalje vrlo dobar interes za Mazdom6 i Mazdom CX-5, koje u svojim segmentima također drže visoku 4., odnosno 5. poziciju, pomogle su Mazdi kao marki da u prosincu 2013. ostvari 79 registracija (uz 4,4% tržišnog udjela), što je gotovo četiri puta više nego u prosincu 2012., kada je u Hrvatskoj registrirana tek 21 Mazda. Zahvaljujući povećanju prodaje u posljednjem kvartalu 2013., Mazda se uvrstila među rijetke marke koje su u odnosu na 2012. povećale i broj registriranih vozila (sa 622 na 670) i tržišni udio (sa 2,0 na 2,4%).