Galerija Objava tjedna Vijesti

Nissan GT-R NISMO uzima dijelove novog GT-R-a

Novi Nissan GT-R NISMO po prvi put je pred očima javnosti izišao na stazu Nürburgring, jednu od najduljih i najzahtjevnijih staza na svijetu. Na toj su stazi razvijane, ugađane i usavršene vrhunske performanse Nissana GT-R.

GT-R NISMO sad ima isti prednji kraj kao i serijski model na kojem se ističe novi odbojnik. Kako bi motor vrhunskih performansi ostao hladan, prednja je maska V-motion u boji tamnog kroma povećana kako bi se povećao dotok zraka bez ugrožavanja aerodinamičke učinkovitosti.  Novi, znatno krući poklopac motora ne deformira se na iznimno visokim brzinama, što mu omogućuje zadržati aerodinamička svojstva u svim okolnostima. No, za razliku od onog u serijskom modelu, prednji odbojnik Nissan GT-R NISMO izrađen je vrhunskom preciznošću od ugljičnih vlakana na način da se slojevi ugljičnih vlakana preklapaju kako bi se postigla optimalna razina krutosti. Krilca su konstruirana tako da poboljšavaju protok zraka oko automobila i stvaraju visoku razinu potiska, a istovremeno usmjeravaju zrak oko blatobrana za bolju aerodinamiku. Novi oblik automobila stvara više potiska nego ijedan drugi serijski Nissan dosad, što rezultira iznimnom stabilnošću pri visokim brzinama.

Novi GT-R NISMO od serijske je inačice dobio i osvježenu unutrašnjost, koja je sad luksuznija no ikad prije. Instrumentna ploča, upravljač i središnji naslon novog dizajna obloženi su alkantarom vrhunske kvalitete. Raspored komandi na središnjoj konzoli poboljšan je i pojednostavnjen integriranim komandama navigacije i zvučnog sustava (čime je broj prekidača smanjen s 27 u prethodnom modelu na samo 11) te povećanim 8-inčnim dodirnim zaslonom s većim ikonama za jednostavniju uporabu. Novi sustav nadzora Display na središnjoj konzoli od ugljičnih vlakana omogućuje jednostavno upravljanje bez dodirivanja ekrana, što je posebno praktično pri vožnji višim brzinama. GT-R NISMO krase jedinstvena školjkasta sjedala Recaro presvučena kožom s crvenim umetcima od alkantare.

Performanse GT-R-a NISMO s pogonom na četiri kotača također su poboljšane, ponajprije zahvaljujući znatno krućoj konstrukciji serijskog modela. Kruća školjka inženjerima je omogućila dodatno ugoditi amortizere, opruge i stabilizatore. Sve te promjene u kombinaciji s većim potiskom poboljšale su upravljivost automobila u odnosu na prethodni model. To dokazuju i brža vremena u slalomu i bolje performanse u zavojima, poboljšani za gotovo 2 % u odnosu na prethodni model. GT-R je opremljen posebnim sustavom Bilstein Damptronic, koji prikuplja informacije od više sustava kako bi osigurao odgovarajuće ublažavanje i vrhunsku kontrolu u svim situacijama. Taj sustav, čijim radom može upravljati i vozač, opremljen je posebnim amortizerima koje je ugodio NISMO za bolji prijenos snage 3,8-litrenog V6 motora s dva turbopunjača koji razvija impresivnih 441 kW (600 KS) na cestu.

Motor Nissana GT-R NISMO, oznake VR38DETT, rezultat je znanja koje je NISMO prikupio na utrkama diljem svijeta. Zrak upuhuju dva turbopunjača širokog promjera i visoke protočnosti zraka preuzeta iz klase GT3, a snaga se na kotače prenosi putem šesterobrzinskog mjenjača s dvostrukom spojkom. Motor , kao i za serijski model, od početka do kraja ručno sastavljaju iznimno vješti inženjeri u sterilnoj sobi. Na kraju se na svaki motor postavlja aluminijska pločica s imenom inženjera koji je sastavio motor.

Usprkos još većoj snazi, novi GT-R NISMO uravnoteženiji je nego ikad prije, zahvaljujući čemu se u njemu može jednako uživati i na zavojitoj planinskoj cesti i na trkaćoj stazi.

„GT-R NISMO posebno naglašava oznaku „R” u svojem nazivu (eng. Racing = utrkivanje). Zahvaljujući izravnoj vezi s utrkivanjem na svakoj se stazi osjeća kao kod kuće i pritom vozaču pruža najvišu razinu uzbuđenja. S novim GT-R-om kao početnom točkom, novi je NISMO postao uravnoteženiji stroj, ne samo boljih performansi, već i luksuznijeg dojma. To je rezultat naše neprestane potrage za vrhunskim vozačkim užitkom”, rekao je Hiroshi Tamura, voditelj razvoja serijskog Nissana GT-R i GT-R-a NISMO.

Novi Nissan GT-R NISMO dostupan je u pet različitih boja. Proizvodi se u Tochigiju u Japanu, a motori se ručno sastavljaju u Yokohami.

  Specifikacije (za europsko tržište)  
Oznaka motora VR38DETT
Bregasta osovina Dvostruka
Broj i raspored cilindara V6
Obujam (l) 3,8
Najveća snaga 441 kW (600 KS) / 6.800 o/min
Najveći okretni moment 652 Nm (66,5 kgf・m)/3.600 – 5.600 o/min
  Dimenzije  
Ukupna duljina 4.690 mm
Ukupna širina

(bez retrovizora)

 

1.895 mm

Ukupna visina 1.370 mm
Međuosovinski razmak 2.780 mm

146188_1_5 146189_1_5 146190_1_5 146191_1_5 146192_1_5 146194_1_5 146195_1_5 146196_1_5 146197_1_5