Izdvojeno Vijesti

Nissan Micra tri desetljeća slavi obljetničkim modelom

Micra svoju 30. obljetnicu proslavlja elegantnim izgledom usklađenim s njezinom dinamičkom privlačnošću. Izrađena na temelju osnovne inačice Visije, Micra 30 u serijskoj opremi ima lijepe sedmerokrake 15-inčne naplatke, a krovni spojler posuđen od najbolje inačice DIG-S mijenja poznati obris. Ručice vrata i retrovizori u boji karoserije također su dijelovi serijske opreme. Nastavljajući se na uspjeh vrlo popularne posebne inačice Micra ELLE predstavljene na Pariškom autosalonu 2012., Micru 30 prepoznat ćemo i po decentnim bedževima na blatobranima i stražnjim vratima te instrumentnoj ploči.

Mnoge žene strahuju od 30. rođendana, ali Micra tu obljetnicu ponosno proslavlja. Zapravo, moderna elegancija Micre 30 čini je idealnim partnerom današnjih oštroumnih i profinjenih gradskih žena“, izjavila je Geraldine Ingham, upraviteljica marketinga Nissana u Europi.

Micru 30 pokreće Nissanov 1,2-litreni atmosferski trocilindrični benzinski motor sa 80 KS, dovoljno niske emisije da zasluži Nissanovu značku ‘Pure Drive’ koju dobivaju samo najčistiji automobili Nissanove proizvodne palete. Kao opcija postoji CVT (bezstupanjski) mjenjač. Micra se temelji na Nissanovoj lakoj platformi V (od riječi versatile, svestrana), ukrućenoj kako bi ponudila bolja vozna obilježja, sigurnost i profinjenost. Standardna obilježja obuhvaćaju ručni klima uređaj, električni servoupravljač koji reagira u skladu s brzinom vožnje, električne prednje prozore i sveobuhvatnu sigurnosnu opremu, uključujući ESP, zračne jastuke za vozača i suvozača te bočne zračne jastuke i zavjese. Micra 30 predstavljena je danas na Bruxelleskom autosalonu, a prodaja u Hrvatskoj počinje u proljeće.

Micra − na nekim tržištima poznata kao Nissan March − u Europi je predstavljena 1983., a otada je diljem svijeta proizvedeno više od šest milijuna primjeraka tog vozila. U proteklih trideset godina Micra je postavile standarde segmenta gradskih vozila, a 1993. postala je prvi japanski automobil koji je pobijedio na izboru za europski automobil godine. Prva inačica (s internom oznakom K10) u Japanu se pojavila potkraj 1982., a u Europu je stigla početkom 1983. Godine 1992. zamijenila ju je Micra druge genracije, pobjednica europskog izbora s oznakom K11. Poput prethodnice, K11 zadržala se u prodaji puno desetljeće, a 2002. zamijenila ju je Micra treće generacije s oznakom K12, koja se proizvodila sa trima i petorim vratima, odnosno u inačici Micra C+C kao kupe/kabriolet sa sklopivim metalnim krovom. Tekuća, četvrta generacija s oznakom K13 uvedena je 2010. kao pravo globalno vozilo i prodaje se u 56 zemalja diljem svijeta.

99727_1_5 99728_1_5 Micra 30th anniversary