Sport Vijesti

Novi MEGANE R.S Trophy-R: rekorder na Spa/Francorchampsu

MÉGANE R.S. TROPHY-R postavio je novi rekord od 2’48’’338 (više od 5 s bolje od prethodnog rekorda) za serijske automobile s prednjim pogonom na legendarnoj stazi Spa-Francorchamps gdje je održano događanje R.S. Days, svega nekoliko dana nakon što je srušio rekord na stazi Nürburgring Nordschleife. Ova je rekordna vožnja emitirana uživo na društvenim mrežama Renault Sporta, tijekom otvorenja 5. utrke prvenstva Formula Renault Eurocup. 

  • MÉGANE R.S. TROPHY-R novo je poglavlje priče započete prije 15 godina, priče u kojoj, baš kao i njegovi slavni prethodnici, ruši rekord za rekordom za serijske automobile s prednjim pogonom i time potvrđuje Renault Sportovu strast prema izazovima i performansama.
  • U usporedbi s Méganeom R.S. Trophy, Renault MÉGANE R.S. TROPHY-R, pokretan identičnim motorom snage 300 KS veću brzinu duguje smanjenju mase(do 130 kg), zahvatima na aerodinamicii radikalnim preinakama šasijeza bolje prianjanje.
  • Renault MÉGANE R.S. TROPHY-R na tržište stiže prije kraja 2019.ograničenoj numeriranoj seriji od 500 primjeraka. 

Patrice Ratti – glavni direktor odjela Renault Sport Cars

„Novi MÉGANE R.S. Trophy-R postavio je novi rekord u svojoj kategoriji, ovoga puta na Spa-Francorchampsu, jednoj od najzahtjevnijih staza na svijetu. Taj je rekord tim značajniji što je postavljen pred očima zajednice zaljubljenika u R.S. modele, na događanju R.S. Days. Čiste performanse, bliskost vozača za upravljačem i obožavatelja, prekrasno dijeljenje informacija i strasti: ovo je stav koji podcrtava razvoj naših automobila i vrlo posebnu povezanost s našom zajednicom.”

U skladu s tradicijom Renault Sporta, nova generacija modela MÉGANE R.S. TROPHY-R performanse duguje čistoj snazi. Motor snage 300 KS preuzet je iz Méganea R.S. Trophy, predstavljenog početkom 2019. MÉGANE R.S. TROPHY-R razvijen je kao trkaći automobil u vrlo kratkom vremenu. Iza njega stoji mala, predana ekipa koja se fokusirala na tri područja: najveće moguće smanjenje mase (do 130 kg u odnosu na Mégane R.S. Trophy bez dodatne opreme), izmjene na aerodinamici i radikalne zahvate na osovinama.

Nastavno na rekord postavljen na Nürburgringu, Renault Sportova strast prema sportu dovela ga je do novih izazova, kao što je staza Spa-Francorchamps, što je bio i vrhunac utrkeTotal 24 sata SpaNovi MÉGANE R.S. TROPHY-R postavio je novi apsolutni službeni rekord i podigao letvicu za sve serijske gradske automobilena stazi Spa-Francorchamps. Rekord je srušen tijekom događanja R.S. Days, pred očima brojnih fanova, 24. srpnja 2019. u 11:55. 

Za upravljačem Méganea R.S. Trophy-R bio je Laurent Hurgon,vlasnik brojnih rekorda na stazi Nürburgring, koje je osvojio s različitim generacijama ovog automobila. „Još sam jednom uistinu ponosan i oduševljen. Spa-Francorchamps jedna je od najdražih europskih staza svakom vozaču. Vrlo je brza i zahtjevna, a ovaj je automobil kao stvoren za tu konfiguraciju staze. Zahvati na aerodinamici polučili su vrhunske rezultate. Osjećaj u zavojima Raidillon, Pouhon i Blanchimont uistinu je fantastičan. Kakav užitak!”

Osim fanova na stazi, rekordnu vožnju su uživo pratili članovi zajednice Renault Sport na njezinim društvenim mrežama. Hvalevrijedna inicijativa, dosad neviđena u automobilskoj industriji.

Događanje R.S. Days organizirano je u sklopu utrke Formula Renault Eurocup na „Ardenskom toboganu“, kako je od milja zovu vozači, jednoj od najljepših staza na svijetu, koju krasi niz legendarnih zavoja kao što su Raidillon i Eau Rouge. Bila je to prilika da se (ponovno) upoznamo sa starim i novim Renault Sportovim modelima i za susret sa stručnjacima i vozačima koji se natječu u brojnim prvenstvima. Takva događanja, koja savršeno upotpunjuju trkaće vikende, utjelovljenje su načela „sa staze na cestu”. Vlasnici modela R.S. mogli su se provozati stazom između dvaju službenih treninga. Mogli su upoznati i Laurenta Hurgona koji je uvijek spreman podijeliti svoju strast s obožavateljima. A kako bi uspomena na ovaj doživljaj trajala, Renault Sport kreirao je prepoznatljivu liniju odjeće TROPHY-R, dostupnu i na stranici www.renaultsport.com

Priča o Méganeu R.S. i rekordima traje već više od 10 godina, ponajprije na stazi Nürburgring. Započela je 2008. prvim rekordom u kategoriji serijskih automobila s prednjim pogonom: Mégane R.S. R26.R krug oko Nordschleifea napravio je za 8 minuta i 17 sekundi. Taj je rekord Laurent Hurgon srušio tri godine kasnije za upravljačem Méganea R.S. Trophy, s vremenom 8’07“97. Tri godine kasnije, prvi je puta probijena magična granica od 8 minuta. Mégane III R.S. Trophy-R stazu je prešao za 7’54”36. On je bio i za upravljačem novog Méganea R.S. TROPHY-R kad je na 20,600 km dugom Nordschleifeu postavio novi rekord od 7’40’’100 (odnosno 7’45’’389 na službenom krugu duljine 20.832 km), u potjeri za rekordom u kojem je svaka nova sekunda sve nedohvatljivija. Ovoga je puta Laurent Hurgon rekord postavio na stazi Spa-Francorchamps.