Vijesti

Novost iz Volvo Cars Hrvatska – konfigurator automobila dostupan na volvocars.hr

Tvrtka Volvo Cars nastavlja s provođenjem promjena u misiji nazvanoj „Freedom to Move“ nudeći sigurnu, osobnu i održivu uslugu mobilnosti umjesto tradicionalne maloprodaje. 

Cilj tvrtke do sredine sljedećeg desetljeća jest ostvariti polovinu godišnje prodaje od prodaje potpuno električnih automobila i trećinu od prodaje autonomnih automobila te uspostaviti više od 5 milijuna izravnih odnosa s potrošačima. 

„Naša se industrija mijenja. Umjesto čiste proizvodnje i prodaje automobila, svojim ćemo korisnicima osigurati slobodu kretanja na osoban, održiv i siguran način“,navodi Håkan Samuelsson, izvršni direktor tvrtke Volvo Cars. „Svojim korisnicima nudimo pristup automobilu, uključujući nove privlačne usluge kad god i gdje god to oni požele.“ 

Najveća revolucija, koja je trenutno u tijeku u automobilskoj industriji, odvija se na području putovanja korisnika. Klijenti su naklonjeniji posjetu internetskih stranica nego posjetu zastupnika. Stoga je od presudne važnosti usredotočiti se na digitalno liderstvo i pritom prilagoditi korisničko iskustvo te klijentima omogućiti pristup automobilima na način kojemu oni daju prednost. 

Volvo Cars stoga je uzeo smjer preoblikovanja lokalne internetske stranice iz isključivog izvora informacija u doživljaj trgovačke marke koji svaku sliku na zaslonu i svaki fragment informacija postavlja na način koji dolikuje Volvu te sukladno Volvo brendu i njegovim vrijednostima. 

Sada je na internetskoj stranici volvocars.hr na raspolaganju konfigurator automobila koji upotpunjuje sadržaj lokalne internetske stranice, što potrošačima omogućuje konfiguraciju njihova izbora modela Volvo s različitim motorima i opremom, i ujedno različitim mogućnostima kombinacija boja, naplataka, presvlaka, stila vanjskog izgleda, paketa i raspoloživog asortimana.

Konfigurator omogućuje jednostavno, interaktivno i premium iskustvo hrvatskim potrošačima, ostvarenjem krajnjeg prikaza izbora unutrašnjosti i vanjštine konfiguriranog automobila. 

Nakon završetka konfiguracije potrošač prima sažetak konfiguracijskih podrobnosti koje se mogu preuzeti i pohraniti na računalo zahvaljujući jedinstveno generiranom kodu ili dijeliti elektroničkom poštom i društvenim mrežama s prikazanim slikama. Također se mogu poslati lokalnom zastupniku uz upit za ponudu ili probnu vožnju. 

Volvo Cars očekuje kako će takvim pristupom osigurati daljnji razvoj svoje digitalne prisutnosti i suradnje s bazom svojih korisnika u Hrvatskoj.