Izdvojeno Vijesti

Opel Astra GTC s panoramskim staklom

Kupci koji se odluče za panoramsko vjetrobransko staklo uz novu Astru GTC moći će uživati u predivnom pogledu, a vanjski će izgled ovog sportskog kompaktnog kupea dobiti dodatnu notu luksuza. Veliko prednje vjetrobransko staklo proteže se sve do sredine krova automobila i pruža vozaču i suvozaču izvanredno vizualno i prostorno iskustvo. Vjetrobransko staklo ne omogućuje putnicima u kabini da uživaju samo u sunčevim zrakama, nego i u oblacima neobičnih oblika ili noćnoj uličnoj rasvjeti. Za razliku od ostalih staklenih krovova, u ovom slučaju nema poprečnog držača koji smanjuje vidljivost i upravo zato u Astri GTC vozač, suvozač i putnici na stražnjoj klupi mogu uživati u pogledu sličnom onome kakav imaju piloti u staklenim kabinama aviona.

         Gledano izvana, panoramsko vjetrobransko staklo sa svojim metalik-crnim čeličnim krovom izgleda kao jedna neprekinuta površina. Tom dojmu doprinose A i B-nosači, također obojeni crno kao i bočni krovni nosač.

         U slučaju vrlo jakog sunca, moguće je kabinu zaštititi spuštanjem rolete smještene ispod panoramskog stakla, čime se dobiva doista ugodna atmosfera. Pomična roleta može se lako prilagoditi potrebama i potom učvrstiti okretanjem ručice. Zaštita od sunca dolazi u kompletu s integriranim štitnicima koji čak i kada su otvoreni nestaju iza stražnjeg dijela krova.

         Od lipnja, nova Astra GTC dostupna je uz izbor između čak pet motora s ručnim mjenjačem – četiri agilna benzinska motora zapremine od 1.4-litarskog sa 100 KS do 1.6-litarskog turbo motora sa 180 KS. Ovima je dodan 2.0 CDTI common-rail turbo dizelski motor snage 165 KS. Ponuda dizelskih modela za ovaj sportski kompaktni kupe sada je dodatno proširena dvama novim agregatima: oba su 1.7-litarski CDTI common-rail. Dostupni su u izvedbama s 110 KS ili 130 KS i nude 280 i 300 Nm okretnog momenta. Opelovi su inženjeri samo za njih razvili posve nov sustav upravljanja motorom i optimiziran proces izgaranja. U kombinaciji s novim sustavom ubrizgavanja, smanjenje kompresije i radnog tlaka na 1.800 bara osigurava da novi motori rade s do pet ubrizgavanja po ciklusu. Turbopunjač koji dolazi s promjenjivom geometrijom turbina zahvaljujući dodatnom aktuatoru omogućuje vrlo preciznu kontrolu potiska. Astra GTC 1.7 CDTI ecoFLEX dolazi sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem u obje performansne varijante, a tehnologija Start/Stop dolazi standardno. Ovo se pozitivno odražava na emisiju ugljičnog dioksida (119 g/km) i na potrošnju goriva (4,5 litara/100 km). Šesterostupanjski automatski prijenos bit će dostupan počevši od siječnja 2012. u kombinaciji s 1.4-litarskim turbo benzinskim i 2.0 CDTI common-rail turbo dizelskim motorom. Visokoperformansna verzija OPC također će se pojaviti tijekom 2012. godine.