Izdvojeno Vijesti

Peugeot uspješan u Hrvatskoj u 2013. godini

Peugeot je na hrvatskom tržištu u 2013. godini ostvario uspješne prodajne rezultate, završivši godinu kao treće plasirana automobilska marka s tržišnim udjelom od 8,39% (osobna + laka komercijalna vozila). Posebno učinkovit Peugeot je bio u prodaji lakih komercijalnih vozila, gdje je ostvario tržišni udio od gotovo 14%, što je porast za više od jednog postotnog boda u odnosu na 2012. godinu. 

         Najprodavaniji Peugeot model u 2013. godini bio je 208, proglašen HR Autom 2013. godine, koji spada u top deset najprodavanijih modela na hrvatskom tržištu. Novi 308 osvaja čak dvije nagrade – HR Auto 2014. godine od strane stručnih automobilskih novinara i Croauto 2014. od strane čitatelja, te opravdava visoka očekivanja. Druga je to godina zaredom da upravo Peugeot modeli osvajaju prva mjesta u izborima automobila godine po izboru stručnih automobilskih novinara. Vrlo dobre prodajne rezultate bilježi i crossover 2008, za kojeg su se još od samog lansiranja tražile dodatne količine.

U 2014. godini, s dolaskom mnoštva noviteta, marka Peugeot nastojat će učvrstiti svoju poziciju na hrvatskom tržištu automobila i povećati svoj tržišni udio. Najprije se očekuje dolazak moćnog sportskog coupe-a RCZ R, najsnažnijeg serijskog Peugeot modela u povijesti, koji najbolje ističe “know-how” sportskog odjela Marke. Potom se planira dolazak atraktivne karavanske izvedbe nove 308-ice, a krajem godine Peugeot će hrvatskim kupcima ponuditi još nekoliko zanimljivih izvedbi sa znakom lava.