Predstavljamo

Predstavljena nova generacija Honde Jazz

Jazz je po prvi put opremljen naprednom hibridnom pogonskom tehnologijom

Nova generacija hibridnog bestsellera temelji se na udobnosti i praktičnosti te je u tom segmentu vodeći u klasi. Novi Jazz je kao i njegovi prethodnici poznat po izuzetnoj voznoj dinamici i naprednoj tehnologiji te vrhunskih sigurnosnim značajkama. Novi Jazz će predstavljati prednosti  i performanse hibridnog pogona na masovnom tržištu te će ubrzati Hondu da ispuni svoju ambiciju da svi europski modeli imaju električni pogon do 2022. godine. Jazz sljedeće generacije bit će prvi model u Hondinoj europskoj liniji koji će nositi novu oznaku pogonskog sklopa „e:HEV“. To je prvi primjer za „Honda e:Technology“ koji će se primijeniti na sve buduće modele.

Predstavljena nova ”Crosstar” verzija

Još jedna novost je i ”Crosstar“ verzija, stvorena za sve one koji traže više od dizajna u crossover stilu. Dostupan sa istim hibridnim pogonom i dizajnom unutrašnjosti kao i standardni model, novi Crosstar donosi povećanu visinu vožnje, jedinstveni dizajn prednje maske, vodootporne presvlake i integrirane krovne nosače.

Novi minimalistički dizajn

Honda Jazz nove generacije predstavlja evoluciju siluete Jazza. Besprijekorna, čista dizajnerska filozofija koja će definirati sve buduće hondine modele slijedi ključne koncepte funkcije i profinjenosti po prvi put viđene u Hondi e.

Izuzetne hibridne performanse: e:HEV

Prvi put u Europi, Jazz će biti dostupan samo sa naprednim dvomotornim hibridnim pogonom s dva motora, koji pruža izvanredan spoj snažnih  i napora lišenih performansi vožnje i impresivne ekonomičnosti goriva. Sustav je novorazvijen za Jazz i pruža uglađen, odgovarajući i izravan osjećaj vožnje.

Nova intuitivna povezanost

Intuitivna tehnologija informiranja i zabave sa kontinuiranom konekcijom unutar vozila i WiFi konekcijom osigurava putnicima da ostanu povezani sa svakodnevnim životom. Novi sustav na LCD ekranu osjetljivom na dodir sadrži poznatu upotrebljivost u stilu pametnih telefona, sa kontrolama na pomicanje za razgledanje nedavno korištenih aplikacija i medijskih listi. Iscrpni skup ugrađenih aplikacija može se dopuniti nesmetanim odrazom pametnih  telefona preko ugrađenih aplikacija Android Auto i Apple CarPlay, prvi put dostupnih za putnike u Jazzu preko wireless veze.

Interijer: kvaliteta  i udobnost

Kvaliteta interijera sasvim novog modela Jazz pruža novi nivo udobnosti i prostranost bez premca u svom segmetnu. Moderan raspored interijera odjek je čistog dizajna, nadopunjen instrument pločom koja nije pretrpana i laka je za korištenje. Rukonaslon široke centralne konzole također je nivo specifikacija interijera za automobile iz višeg segmenta. Nova šira prednja sjedišta koja stabiliziraju  tijelo sadrže mat-strukturnu podršku, zamjenjujući prethodnu postavku opruga, koja doprinosi sprečavanju umora na dužim putovanjima. Poboljšani dizajn zadnjeg sjedišta i deblji jastuk zadnjeg sjedišta pruža veću udobnost i za putnike. 

Pametno pakiranje zadržava status najvećeg prostora

Potpuno novi Jazz zadržava razinu unutarnjeg prostora vodećeg u klasi koji je bio zaštitni znak prethodnih generacija kroz pametno pakiranje hibridnih komponenata pogonskog sklopa u šasiju i unutar prostora motora. Ključno za maksimiziranje prostora u kabini je pozicioniranje spremnika za gorivo u sredini šasije ispod prednjih sjedala, što je jedinstveno u ovoj klasi. To omogućava Hondi Jazz da zadrži izuzetno svestrana zadnja čarobna sjedala koja nude i fleksibilno sjedalo ili preklopljeno sjedište, ovisno o potrebnom prostoru.

Honda Sensing pruža maksimalan sigurnosni paket

Kako bi upotpunio snažni paket novog Jazza, Honda nudi najopsežniji paket naprednih sigurnosnih značajki i pomoćnih programa za vozače u svojoj klasi. Opseg tehnologije Honda Sensing poboljšan je primjenom nove šire kamere veće rezolucije, zamjenjujući prethodnu kameru i radarske postavke. To omogućava bolju svijest o okolišu vozila, uključujući prepoznavanje rubova bez ivičnjaka ili oznaka na cesti. Kočioni sustav za ublažavanje sudara (CMBS) poboljšan je noćnom funkcijom za otkrivanje pješaka i biciklista kada nema ulične rasvjete, a sada primjenjuje kočnice kada se vozila u kretanju presijeku ili skrenu u stazu automobila. Novi sustav kamera omogućuje i prilagodljiv tempomat (ACC) koji prati promet pri manjim brzinama u gužvi te primjenjuje Lane Keep Assist na gradskim i seoskim cestama – kao i na autocesti – za veću sigurnost u kompleksnijim situacijama.