Povijest

Renault Fuego slavi 40. rođendan

U ožujku 1980., coupéi Renault 15 i Renault 17 ustupili su mjesto novom modelu nazvanom Fuego: coupéu serijske proizvodnje koji se temeljio na platformi limuzine Renault 18.

Revolucionarni naziv nije ga samo istaknuo među modelima označenima slovom R i brojkom, već je odražavao njegovu dinamičnost i međunarodni potencijal. Originalni dizajn odražavao je njegove performanse, a dugačka vrata olakšavala su pristup stražnjoj klupi. Namjera je bila osvojiti najširu publiku, neovisno o njezinoj kupovnoj moći. Zbog toga je stvorena bogata ponuda; između osnovne inačice TL i najnaprednije inačice Turbo našle su se inačice GTL, TS, GTS, TX, GTX, pa čak i inačica s turbodizelskim motorom. Obujam motora iznosio je od 1.400 do 2.000 cm³. Inačica GTS bila je referentni model te je činila većinu od 226.000 modela Fuego proizvedenih tijekom pet godina.

            Zahvaljujući alijansi Renault-AMC, Fuego stiže na američko tržište 1982. Ova se inačica isticala standardnim američkim odbojnicima, svjetlima, pokazivačima smjera i posebnom opremom: aluminijskim naplatcima i gumama Michelin TRX, električno sklopivim platnenim krovom, sustavom središnjeg zaključavanja, klima-uređajem i fantastičnim presvlakama.

Jeste li znali?

Renault Fuego iz 1982. bio je prvi automobil sa sustavom daljinskog zaključavanja. Također je prvi automobil koji je na upravljaču imao komande audiosustava.

Osnovni tehnički podaci:

Godina lansiranja: 1980.

Motor: četverocilindarski + Garrettov turbopunjač, 1.397 cm3/160 KS

Mjenjač: stražnji pogon, 5-stupanjski mjenjač + MA

Kočnice: 4 disk-kočnice

Dimenzije:

Duljina: 3,66 m

Širina: 1,75 m

Masa: 970 kg

Najveća brzina: 200 km/h