Ekologija Vijesti

Sa ukupno 40.000 narudžbi, Dacia Spring približava električna vozila svima

O uspjehu modela Spring svjedoči 40.000 narudžbi u posljednjih osam mjeseci u Europi, od kojih je 137 u Hrvatskoj. S početnom cijenom od 89 eura mjesečno u Francuskoj, odnosno 137.333 kuna u Hrvatskoj, novi model približava električnu mobilnost širem krugu kupaca. Prvi kupci Dacije Spring kako u Europi tako i u Hrvatskoj od kraja prošlog mjeseca dolaze u prodajne salone marke kako bi preuzeli svoj primjerak. Podsjećamo, novi se model mogao prednaručiti od ožujka do lipnja 2021.

Jedinstven program prednarudžbi, pokrenut u nekoliko europskih zemalja (Francuska, Italija, Njemačka, Rumunjska, Španjolska i dr.), doživio je golem uspjeh s više od 16.000 zaprimljenih prednarudžbi u samo tri mjeseca! U Hrvatskoj je tijekom prijava za subvencije naručeno 137 primjeraka Dacije Spring koji će se postupno isporučivati do proljeća 2022.

A tek smo na početku! Diljem Europe, bilo u gradskim, prigradskim ili ruralnim područjima, Dacia Spring nastavlja osvajati nove kupce s oko 5.000 narudžbi mjesečno od srpnja nadalje. 

Predstavljanjem posve električnog gradskog automobila s izgledom SUV-a po vrlo pristupačnoj cijeni, Dacia je pokazala da itekako prati aktualne trendove. Jednostavnost upotrebe i punjenja, kao i doseg do 305 km u gradskoj vožnji (prema WLTP-u) i 230 km u mješovitoj vožnji (prema WLTP-u) čine ga važnim prijevoznim sredstvom za većinu Europljana koji u prosjeku dnevno prijeđu 30 km. Povrh toga je dostupan po nenadmašnoj cijeni.

Spring privlači kupce koji su već izgradili povjerenje prema marki i vozilima koje proizvodi (esencijalna, robusna i pristupačna vozila s najboljim omjerom cijene i kvalitete).

Povrh toga, ovaj model privlači brojne kupce koji po prvi put kupuju vozilo marke Dacia (8 od 10 kupaca u Francuskoj).

„S 40.000 narudžbi u osam mjeseci, Spring bilježi sjajan početak prodaje. Čineći električnu mobilnost dostupnom svima, Spring privlači kupce koji su već upoznati s markom Dacia, ali i brojne nove kupce. 

r-EVolucija je započela!”Xavier Martinet, direktor Odjela za prodaju i marketing pri Daciji.