Vijesti

Seat prodaja porasla za 25% u tri godine

Seat je 2015. godinu zatvorio s povećanjem prodaje treću godinu zaredom. Isporuke su prešle prag od 400.000 prodanih vozila godišnje (400.037; +2.4%) po prvi puta od 2007. godine, što rezultira porastom od 25% od 2012. godine (321.000 vozila). Ovo je najbolji prodajni rezultat u posljednjih osam godina.

Predsjednik Upravnog odbora tvrtke Seat, Luca de Meo, predstavio je rezultate na sastanku povodom prvog izdanja “Encuentros Seat” u 2016. godini, pod naslovom “Kvaliteta: faktor uspjeha španjolske industrije”. Porast prodaje rezultat je oporavka u Španjolskoj (77.200 vozila; +14.3%) i Italiji (15.900; +22.1%), pete uzastopne godine porasta u Njemačkoj (87.800; +3.8%) i uspješnog meksičkog tržišta (24.100; +13.2%), za Seat četvrtog po veličini. Osim toga marka Seat postigla je svoj do sada najbolji prodajni rezultat u državama poput Švicarske, Češke Republike, Danske, Turske, Izraela, Tunisa i Maroka.

Gledajući modele, prodaja Leona porasla je za 4,4% (ukupno: 160.900 vozila), a on je ponovno bio najprodavaniji model marke Seat. Međutim, Alhambra je postigla najveći porast (17,2%) i time drugi najbolji prodajni rezultat u svojoj povijesti (27.000). Ibiza je također napredovala, uz porast od 2,4%, što ukupno iznosi 153.600 isporučenih vozila.

Porast prodaje, uz uspjeh Audija Q3, potaknuo je proizvodnju u Martorellu za 7,8 % (ukupno: 477.077 vozila), postigavši tako najveću brojku od 2001. godine. Pogon u Martorellu proizvodi najviše vozila u Španjolskoj te bilježi porast šestu godinu zaredom. U razdoblju između 2009. godine i 2015. godine, proizvodnja je porasla za 60%.

Kada govorimo o 2016. godini, Luca de Meo objašnjava da će “najvažniji trenutak godine biti predstavljanje prvog kompaktnog SUV-a u povijesti tvrtke”, koji u Hrvatsku stiže u rujnu. Pridružit će mu se još tri nova modela tijekom 2016. i 2017. godine. “SUV je na putu da postane treći veliki stup marke Seat, zajedno s modelima Leon i Ibiza te će nam omogućiti pokrivanje najbrže rastućeg segmenta proteklih godina”, rekao je predsjednik Upravnog odbora tvrtke Seat.

Kvaliteta – faktor uspjeha

Nadalje, u svojoj prezentaciji, direktor odjela za kvalitetu tvrtke Seat, Joaquín Serra, istaknuo je prilike u kojima marka odličnom kvalitetom može poboljšati svoju konkurentnost. “Dizajn, kvaliteta i ekonomičnost ključni su elementi. Odjel za kvalitetu uključen je u cijeli ciklus proizvodnje automobila, od dizajna i razvoja vozila do proizvodnje komponenti kod dobavljača i domaće proizvodnje pa sve do postprodajnih usluga. Izazov za čitav tim ljudi odgovornih za kvalitetu je da Seat postane prepoznatljiva marka s proizvodnom izvrsnošću”.

Seat je jedina tvrtka u svom sektoru s potpunim kapacitetom za dizajniranje, razvijanje, proizvodnju i plasiranje automobila na tržište u Španjolskoj. Član međunarodne Volkswagen Grupe ima svoja sjedišta u Martorellu (Barcelona), a izvozi otprilike 80% vozila u 75 zemalja. 2015. godine Seat je diljem svijeta ostvario prodaju od 400.000 jedinica, što je najveća brojka od 2007. godine.

Seat Grupa zapošljava više od 14.000 stručnjaka na svoje tri proizvodne lokacije – Barcelona, El Prat de Llobregat i Martorell, gdje se proizvode vrlo uspješni modeli Ibiza i Leon. K tome, tvrtka proizvodi model Alhambra u Portugalu, Mii u Slovačkoj i Toledo u Češkoj Republici. Međunarodni proizvođač ima i Tehnički centar, koji radi kao centar znanja i okuplja 1.000 inženjera koji su pogonska sila koja se krije iza inovacija za vodeće industrijske investitore s područja istraživanja i razvoja u Španjolskoj. Sukladno danom obećanju da štiti okoliš, Seat svoje aktivnosti provodi i bazira na održivosti, tj. smanjenju CO2 emisija i energetskoj učinkovitosti.