Vijesti

Što žele buduće generacije?

Proizvodi i usluge sve se više prilagođuju specifičnim željama pojedinoga potrošača, a ništa nije drukčije kod automobila. Studenti širom Europe očekuju naime da će u sljedećih deset godina biti moguće kupiti posve personalizirani automobil. Najnovije ispitivanje tvrtke Goodyear Dunlop Tires Europe i instituta ThinkYoung pokazalo je da čak 81,6 posto pripadnika milenijske generacije u Europi očekuje automobil koji će biti posebno prilagođen njihovim željama što se tiče tehnologije, trajnosti i upotrebljivosti.

Prioritet je funkcionalnost, a ne estetika

Pripadnici milenijske generacije najviše žele da automobili koji se u potpunosti može prilagoditi njihovim individualnim ciljevima o potrošnji goriva (28,7 posto), njihovom osobnom načinu vožnje (19,5 posto) i čak njihovom raspoloženju (18,3 posto). Automobil bi mogao registrirati njihovo raspoloženje i razinu energije te bi na temelju toga mijenjao glazbu u automobilu ili predložio mjesto za odmor.

Zanimljivo je međutim da mladi ne cijene prilagodbe koje bi imale estetsku ulogu. Samo 7,3 posto pripadnika milenijske generacije želi gume u boji koje bi se podudarale s bojom njihova automobila. Generacija koja će zavladati u budućnosti uvjerena je da bi prilagodbe morale biti prije svega funkcionalne. Time bi rješavale poteškoće kao što su trajnost i sigurnost, ali ne na račun više cijene ili smanjene neovisnosti i privatnosti.

Milenijska generacija_Generacija s pogledom naprijed GY_chart