Izdvojeno Vijesti

Thed Björk u Östersundu nesreću pretvorio u pobjedu

Thed Björk se uspješno oporavio od spektakularne nesreće na probnim vožnjama u petak 9/8/2013, te osigurao superiornu pobjedu za Volvo Polestar Racing u STCC utrci na pisti aerodroma Östersund. „Automobil je bio izvrstan i mogao sam iz njega izvući maksimalno. Nemam riječi kojima bih mogao opisati  zahvalnost timu, koji je tijekom noći uspio popraviti auto“ – izjavio je Björk.

         Volvo mehaničari  imali su pune ruke posla u osposobljavanju čak dva automobila doslovce preko noći, obzirom da je pored Thed Björka i Linus Ohlsson oštetio automobil na sličan način, nalijetanjem na ulje koje se prosulo po stazi tijekom testiranja piste u petak, dan prije službene utrke. Rezultati cjelonoćnog rada nisu mogli biti bolji : Björk je  istim automobilom bez problema osvojio prvu startnu poziciju i suvereno pobijedio.

Trenutno sam u vrhunskoj formi i stvari se odvijaju na pravi način. Ipak, još ništa nije sigurno, jer su do kraja sezone iznenađenja uvijek moguća. Veselim se sljedećoj utrci na mom domaćem terenu,  u Karslogi“ – izjavio je Björk.

Robert Dahlgren je startao sa trećeg mjesta, te je nakon teške borbe sa BMW vozačem Richardom Göranssonom uspio kroz cilj proći kao drugoplasirani. Treći je na cilj stigao još jedan Volvo vozač, Linus Ohlsson, koji je uspio preteći Fredrika Larrsona i Richarda Göranssona, a uspjeh Volva zaokružio je Fredrik Ekblom svojim četvrtim mjestom. Peti Volvo vozač, Carl Philip Bernadotte je bio na dobrom putu osvajanja bodova, ali se morao povući radi oštećenja vrata na vozilu.

Björk je posljednjom pobjedom povećao vodstvo u poretku vozača za 38 bodova ispred Göranssona, kojem se Dahlgren opasno približio, te ih dijeli samo devet bodova. Volvo je vodeći u poretku konstruktora sa 301 osvojenim bodom, dok je drugoplasirani  BMW skupio 194.

Ovu ćemo utrku dugo pamtiti, jer smo pokazali izuzezno jak timski duh u najtežim situacijama“ – zaključio je Derek Crabb, direktor odjela Motorsport kompanije Volvo Cars.

50548_1_5