Izdvojeno Vijesti

Volkswagen je na festivalu oglašavanja u Cannesu osvojio 20 „lavova“

Marka Volkswagen je na svjetski najrenomiranijem festivalu oglašavanja „International Festival of Creativity“ u Cannesu osvojio ukupno 20 „lavova“. Okruglo 300 članova žirija festivala odabrali su Volkswagen istovremeno u sedam kategorija između najboljih u branši. Naročito uspješni bili su tiskani oglasi iz Brazila te kampanja „The People’s Car Project“ iz Kine – oba projekta dobila su Zlatnog lava. Marka Volkswagen se sa svojim nagradama ubraja među najuspješnije proizvođače automobila među sudionicima. Između više od 35.700 prispjelih radova iz 92 zemlje u pobjedničke kampanje ove marke ubrajaju se također  kreativni radovi iz Njemačke, Južne Afrike i Engleske. Kampanja „The People’s Car Project” iz Kine koja je zlatom okrunjena u kategoriji „Branded Content & Entertainment Lions“ pokazuje razvoj automobila budućnosti u kojem je sudjelovalo više od 30 milijuna ljudi. Već 2011. godine Volkswagen je oživio inicijativu u kojoj su kineski studenti dizajna i inženjeri iz više od 260.000 pristiglih ideja razvili auto za potrebe kineskih vozača. Drugi Zlatni lav dodijeljen je brazilskoj tiskanoj kampanji za Volkswagen originalne dijelove. Sa sloganom „Don’t rely on something just because it fits“ (Ne pouzdajte se u nešto samo zato što se uklapa), ova marka igrom riječi upućuje na značenje originalnih dijelova. Žiri je nagradio i kampanje poučnog karaktera: tako je južnoafrička outdoor reklama „Please don’t text and drive“ (Molimo vas nemojte slati sms-ove i voziti) osvojila srebro. Ovdje marka Volkswagen na inteligentan način ukazuje na opasnosti koje nastaju korištenjem mobilnog telefona tijekom vožnje automobila. Srebrni lav također je otišao njemačkoj reklamnoj produkciji za Volkswagen Side Assist („U mrtvi kut stane više nego što mislimo“), koja pokazuje kakvu dodatnu sigurnost nude sustavi potpore za vozača prilikom promjene voznog traka.

Volkswagen holt 20 ?Loewen? beim Werbefestival in Cannes