Izdvojeno Vijesti

Volkswagen osvojio 23 «Lava» u Cannesu

Volkswagen je na 59. «International Festival of Creativity» u francuskom Cannesu ukupno osvojio 23 nagrade. Žiri, sastavljen od 300 međunarodnih profesionalaca iz oglašivačke branše, odabrao je marku Volkswagen u osam kategorija među najbolje u svojoj branši. Osobit uspjeh zabilježila je australska reklamna kampanja vezana uz Volkswagenovu Park-Assist tehnologiju te spot «Don’t make up and drive» iz Njemačke. Oba rada odlikovana su zlatnim lavom. «Jako nas veseli naš uspjeh u Cannesu», rekao je Luca de Meo, voditelj marketinga za koncern i marku Volkswagen. «Ova 23 lava veliko su priznanje za nas i naše agencije. Istovremeno odražavaju dvije središnje vrijednosti naše marke, «odgovornost» i «inovativnost», te su potvrda naše obveze da budemo kreativni i inovativni u cijelom svijetu, a da pritom uvijek pazimo na potrebe naših kupaca.»