Vijesti

Volvo štand u Ženevi proglašen najboljim

Nagrada „Creativity 2011“ uručena je Volvo Car korpoaciji i tvrtki Volvo Car Švicarska za najbolje uređen štand na ovogodišnjem Sajmu automobila u Ženevi. Na žiri je poseban dojam ostavio konzistentan koncept koji je na izvanredan način oslikao vrijednosti brenda. Izbor drvenog poda stvorio je dojam ekskluzivnosti i topli osjećaj blizine. Savršeno je predstavio skandinavski dizajn – njegov osjećaj smirenosti i intelektualnog samoponiranja. Tri glavna ekrana tvorila su integralnu viziju, vidljivu iz svakog kuta izložbene dvorane. Posebna zaklonjena soba omogućavala je posjetiteljima da iskuse nove tehnologije na inteligentan način. Perjanica brenda Volvo V60 Plug-in Hybrid postavljen je na podij u savršen centralni položaj. Ostali modeli predstavljeni su na optimalan način i bili su lako dostupni pogledu prezentatora i posjetitelja. U zaključku svog obrazloženja za nagradu žiri je naglasio da je usprkos centralnom smještaju u izložbenoj dvorani Volvo štand dobro iskoristio sve kvalitete i mogućnosti koncepta. Transparentnost i otvorenost razlikuju Volvo štand od konkurencije. U konkurenciji za nagradu bili su još štandovi Smarta i BMW-a.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *