Izdvojeno Predstavljamo

VW Golf 7 GTI

Slova „GTI“ su već duže od tri desetljeća simbol suverene vozne dinamike u tvrtki Volkswagen. Volkswagen sada u tradiciji istoimenih prethodnika predstavlja svoju najnoviju verziju Golfa GTI na Salonu automobila u Ženevi. Legendarni kompaktni sportaš po prvi puta je dostupan s dvije verzije snage: serijska s 220 KS i verzija GTI Performance s 230 KS i blokadom diferencijala na prednjoj osovini.

         Novi GTI se pokreće pomoću turbopunjenog benzinskog motora s direktnim ubrizgavanjem (TSI) i 220 KS. Po prvi puta u povijesti ikone sportskih automobila Golf GTI će imati svoju snažniju tvorničku verziju: GTI Performance. U ovoj verziji je maksimalna snaga povećana na 230 KS. Obje GTI verzije imaju impresivan zakretni moment od 350 Nm. Od 0 do 100 km/h GTI ubrzava za 6,5 sekundi te postiže maksimalnu brzinu od 246 km/h (GTI Performance od 0 do 100 km/h za 6,4 sekundi i maksimalna brzina od 250 km/h).

Obje GTI varijante su opremljene start-stop sustavom, obje ispunjavaju normu ispušnih plinova EU 6 koja stupa na snagu 2014. godine te sa 6-stupanjskim mjenjačem ostvaruju istu, nisku kombiniranu potrošnju od 6,0 l/100 km (CO2: 139 g/km). Potrošnja Golfa GTI mogla se time smanjiti za 18% u odnosu na prethodni model. S opcionalnim 6-stupanjskim DSG mjenjačem GTI modeli troše 6,4 odnosno 6,5 l/100 (analogno 148 i 150 g/km CO2).

Sportski karakter Golfa GTI odražava se u samostalnom prednjem i stražnjem braniku, kočionim čeljustima tradicionalno lakiranim u crvenoj boji, dvjema kromiranim stražnjim ispušnim cijevima i sportskom podvozju. Kada je vanjski izgled u pitanju, kompaktni sportaš osvaja i 18″ GTI naplatcima „Brooklyn“, gumama dimenzije 225/45, bočnim pragovima, rubnim krovnim spojlerom, difuzorom i zatamnjenim LED stražnjim svjetlima (uključujući LED osvjetljenje registarske pločice). Vizualne značajke unutrašnjosti su vrhunska sportska sjedala s karo uzorkom („Clark“), crni strop i crvena ambijentalna rasvjeta uključ. osvijetljenu ulaznu letvicu. Na raspolaganju su i sportski GTI detalji poput sportskog kola upravljača, vrha ručice mjenjača, kombiniranog instrumenta, posebnih dekorativnih letvica te papučica i oslonca za nogu od nehrđajućeg čelika. Savršen spoj udobnosti i sigurnosti u Golfu GTI Volkswagen jamči pomoću serijske opreme: osim Bi-Xenon prednjih svjetala, progresivnog upravljača, i sustava za prepoznavanje umora kod vozača,  u serijskoj opremi je i radio sustav „Composition Media“, automatski klima uređaj „Climatronic“, središnji naslon za ruke te dodatno zatamnjena stražnja stakla. Bez doplate kupci mogu odabrati između tri boje: „Tornado crvene“, „Crne“ ili „Pure White“. Novi Golf GTI u Hrvatskoj moći će se naručiti od 15. ožujka, a očekivana početna cijena iznosit  će 32.625 eura.

 

Pregled činjenica:

Uvođenje na europsko tržište: prva tržišta od svibnja 2013.

Predstavljanje prve generacije Golfa GTI: 1976.

Motor: 4-cilindarski TSI motor (turbopunjeni benzinski motor s direktnim ubrizgavanjem); naprijed poprečno ugrađen; obujam 1.984 cm3;

Snaga: 220 KS pri 4.500 do 6.200 o/min, okretni moment: 350 Nm pri 1.500 do 4.400 o/min.

Mjenjač: ručni 6-stupanjski mjenjač; automatski 6-stupanjski DSG mjenjač; prednji pogon.

Kočnice: naprijed 312×25 mm iznutra ventilirane, straga: 300×12 mm.

Potrošnja (ručni mjenjač): 6,0 l/100 km; 139 g/km CO2.

Performanse (ručni mjenjač): 0-100 km/h za 6,5 s i najveća brzina 246 km/h.

Masa praznog vozila: 1.351 kg (osnovna verzija uključujući vozača (68 kg), prtljagu (7 kg) i spremnik goriva napunjen 90%; utvrđeno prema direktivi 92/21/EEZ.

 

GTI Performance:

Snaga: 230 KS pri 4.700 do 6.200 o/min, okretni moment: 350 Nm pri 1.500 do 4.600 o/min; blokada diferencijala na prednjoj osovini.

Kočnice: naprijed 340×30 mm iznutra ventilirane, straga 310×22 mm iznutra ventilirane, vozne karakteristike (ručni mjenjač): 0-100 km/h za 6,4 s i najveća brzina 250 km/h.

Der neue Volkswagen Golf GTI Der neue Volkswagen Golf GTI Der neue Volkswagen Golf GTI Der neue Volkswagen Golf GTI